1402-12-22 07:34
214
0
89139
نماینده مجلس:

بازار با نظارت ساماندهی می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ساماندهی بازار در روزهای پایانی سال گفت: بازار با نظارت ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، غلامرضا منتظری بر لزوم تشدید نظارت بر بازار تاکید کرد و افزود: نظارت دقیق می‌تواند اهرمی باشد که جلوی سوءاستفاده برخی افراد در روزهای پایانی سال را بگیرد، تا وضعیت بازار ساماندهی و کالاها را با قیمت‌های مناسب به دست مردم برسد.

وی آسایش و آرامش فکری مردم را یکی از مسائل مهم در کشور برشمرد و گفت: دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مخل این آسایش است بنابراین دولت و مجلس باید مدلی برای پیش‌بینی‌پذیر شدن اقتصاد درنظر بگیرند به گونه‌ای که مردم بتوانند نتیجه آن را لمس کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در صورتی که اقتصاد پیش‌بینی پذیر باشد مردم می‌توانند برای موضوعات اقتصادی خود برنامه‌ریزی کنند؛ مردم انتظار دارند ثبات اقتصادی را ببنند و این گونه نباشد که هر لحظه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی باشند.

منتظری اضافه کرد: کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و دولت باید با هماهنگی بایکدیگر شرایطی فراهم آورند که قدرت خرید مردم افزایش یایدو مردم بدون دغدغه بتوانند نیازهای خود را تامین کنند مردم در انتخابات نشان دادند که با وجود اینکه انتقاددارند درلحظات حساس از نظام حمایت می‌کنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.